Шановні викладачі,
В зв’язку з карантином в НаУКМА та рекомендацією використовувати електронну освітню платформу DistEdu для підтримки освітнього процесу, нижче Ви знайдете поради та відповіді на основні питання щодо використання даної платформи.
1. Вхід на платформу DistEdu здійснюється за посиланням – https://distedu.ukma.edu.ua/
через Office365, використовуючи університетську пошту @ukma.edu.ua та пароль до неї.
Для відновлення паролю або створення поштової скриньки необхідно надіслати запит Олександру Слобусю slobus@ukma.edu.ua. Це стосується, як штатних працівників, так й сумісників.
Це перший та необхідний крок для всіх викладачів. Якщо Ви жодного разу не заходили на DistEdu, система Вас не ідентифікує, і ми не зможемо надати Вам статус викладача курсу для управління матеріалами.
2. На головній сторінці DistEdu Ви знайдете декілька важливих інструкцій, які допоможуть:
створити або знайти свій курс
додати матеріали
налаштувати реєстрацію студентів
розробити та налаштувати тест
та інше
Інструкції постійно оновлюються та поповнюються враховуючи Ваші запити.
3. Платформа має потужний функціонал. Для підтримки учбового процесу рекомендуємо використовувати наступні опції:
Лекції – можливо додавати лекційні матеріали в будь-якому форматі (текстовий, презентації, pdf, тощо)
Семінари/практичні заняття – є можливість налаштувати обмін завданнями та виконаними роботами між студентами та викладачем. Створення різноманітних тестів.
Ведення журналу обліку
Форуми, чати
4. При виникненні питань/проблем прохання звертатися до служби підтримки distedu.support@ukma.edu.ua. Відповіді будуть надані впродовж 24 годин з моменту запиту. У термінових випадках можете використовувати телефон вказаний на головній сторінці платформи.
5. Найближчим часом планується проведення он-лайн сесій щодо використання платформи. Дати будуть повідомлені окремо.
6. Прохання до методистів кафедр, розповсюдити цю інформацію серед викладачів, включаючи сумісників та всіх хто задіяний у навчальному процесі
Дякуємо за співпрацю та розуміння